Sunday, April 29, 2007

ကၽြန္ေတာ္႔ စိတ္ကူးအိမ္မက္မ်ား

ကၽြန္ေတာ္ မိန္းမယူခ်င္ေနတာ ၾကာၿပီဗ်။ စိတ္ႀကိဳက္ျဖစ္မယ္႔ မိန္းမတစ္ေယာက္ကိုေတာ႔ ယူမယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္ထားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕ ေတာင္းဆိုခ်က္ေတြကေတာ႔ သာမန္ပါပဲ။ ဖတ္ၾကည္႕ပါဦး။

  • ကၽြန္ေတာ္ယူမယ္႔ မိန္းမဟာ လူတကာကိုဆြဲေဆာင္ႏိုင္တဲ႕ အလွဘုရင္မ ျဖစ္စရာ မလိုပါဘူး။ ကိုယ္လံုးေသးေသးသြယ္သြယ္နဲ႔ ခ်စ္စရာေကာင္းရင္ေတာ္ပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ ရယ္စရာေျပာရင္ လိုက္ရယ္တတ္ရမယ္။
  • ကၽြန္ေတာ္ယူမယ္႔ မိန္းမရဲ႕အိမ္ ဘယ္လိုပံုစံရွိတယ္ဆိုတာလည္း စိတ္မ၀င္စားပါဘူး။ အိမ္က်ယ္ရင္ ၿပီးေရာ။
  • မဂၤလာေဆာင္မယ္ဆိုရင္ ကုန္က်စားရိတ္ကို တစ္၀က္စီက်ခံမယ္။ ကၽြန္ေတာ္ယူမယ္႔ မိန္းမက တစ္၀က္ သူ႔မိဘေတြက တစ္၀က္။
  • အသြင္မတူရင္ အိမ္သူမျဖစ္ဘူးဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္နားလည္တယ္။ဒါေၾကာင္႔လက္ထပ္ၿပီးတဲ႔အခါ စိတ္တူကိုယ္တူ ျဖစ္ေအာင္လုပ္မယ္။ ဆိုၾကပါစို႕ . . . ၿမိဳ႕လယ္ရုပ္ရွင္ရံုမွာ မင္းသား လြင္မိုးပါတဲ႔ ကားသစ္တင္လို႔ "သြားၾကည္႕ရေအာင္" လို႔ သူမကေျပာမယ္။ လြင္မိုးကို ကၽြန္ေတာ္မႀကိဳက္ဘူး။ မလိုက္ခ်င္ဘူးလို႔ ကၽြန္ေတာ္ကျငင္းတယ္ အဲဒီလို အေျခအေနမ်ိဳးျဖစ္လာရင္ ႏွစ္ေယာက္စလံုးမသြားေတာ႔ဘူး။ ရုပ္ျမင္သံၾကားက လာတဲ႔ ကိုးရီးယားကားကိုပဲ ၾကည္႕မယ္။
  • သူ႔ရဲ႕က်န္းမာေရးကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ဂရုစိုက္မယ္။ ခ်ိဳလြန္းတဲ႔အစားအစာေတြ ဥပမာ . . . ေစ်းႀကီးေပးရတဲ႔ ေခ်ာကလက္ကို သူမလက္ဖ်ားနဲ႕ေတာင္မထိေစရဘူး ကၽြန္ေတာ္ပဲစားမယ္။
  • ကၽြန္ေတာ္ယူမယ္႔ မိန္းမဟာ ေခတ္နဲ႔တေျပးညီ စတိုင္က်က်၀တ္ႏိုင္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ဆင္ေပးမယ္။ ဒါေပမယ္႔ ေစ်းႀကီးတဲ႔ အ၀တ္အစားေတြ မျဖစ္ေစရဘူး။
  • ထမင္း၊ဟင္းကို သူမဘယ္လိုခ်က္ခ်က္ ကၽြန္ေတာ္႔အတြက္ အေရးမႀကီးဘူး။ အရသာရွိရင္ ေတာ္ပါၿပီ။
  • ျမန္မာဟင္းလ်ာခ်ည္းပဲ ခ်က္စရာမလိုပါဘူး။ ဒီေန႔ျမန္မာစာ၊ ေနာက္ေန႔ ကုလားစာ၊သဘက္ခါက်ေတာ႔ တရုတ္စာ စသည္ျဖင္႔ ေျပာင္းလဲၿပီးေတာ႔ခ်က္ရင္လည္းလက္ခံတယ္။ ဒီကိစၥမွာ သူမကို လံုး၀လြတ္လပ္ခြင္႔ ေပးထားတယ္။
  • အ၀တ္ေလွ်ာ္ရမယ္၊မီးပူတိုက္ရမယ္လို႔ သူမကိုကၽြန္ေတာ္ ေျပာမွာမဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္ ၀တ္တဲ႔ အ၀တ္အစားေတြေတာ႔ အၿမဲသန္႔ရွင္းေနရမယ္ေနာ္။
  • အိမ္ခန္းကိုသန္႔ရွင္းဖို႔ သူမကိုကၽြန္ေတာ္ ေတာင္းဆိုမွာမဟုတ္ဘူး။ အိမ္ရွင္မေကာင္းတစ္ေယာက္ဆိုရင္ သူမအသိစိတ္ဓါတ္နဲ႔ သူမလုပ္ပါလိမ္႔မယ္။
  • လွဲက်င္းေလွ်ာ္ဖြတ္ရလို႔ သူမပင္ပန္းေနၿပီဆိုပါစို႕။ အဲဒါဆိုရင္ သူမကိုကၽြန္ေတာ္အနားယူခိုင္းမယ္။ အေမာေျပၿပီဆိုေတာ႔မွ က်န္တဲ႔ ပန္းကန္ခြက္ေယာက္ေတြကို ေဆးခိုင္းမယ္ေလ။
  • ေစ်းကိုေတာ႔ အၿမဲအေဖာ္လိုက္ေပးမယ္။ အတူတူသြားမယ္။ အသြားမွာေစ်းျခင္းေတာင္းကို ကၽြန္ေတာ္ပဲ ကိုင္ေပးမယ္။ အျပန္က်မ် သူမကို အလွည္႕ေပးမယ္။
  • ကၽြန္ေတာ္႔သေဘာထားနဲ႔ တိုက္ဆိုင္တာမွန္သမွ် သူမေျပာတာကို ကၽြန္ေတာ္လက္ခံ နားေထာင္မယ္။
  • သူမရဲ႕အသက္ကို ကၽြန္ေတာ္တန္ဖိုးထားမယ္။ ဒါေၾကာင္႔ သူ႔လက္ထဲကို ပိုက္ဆံတစ္ျပားမွ ထည္႕ေပးမွာမဟုတ္ဘူး။ လူဆိုး၊သူခိုး ေတြေပါတယ္မဟုတ္လား ေငြရွိရင္ အႏၱရာယ္က အမ်ားသားကိုး။
  • ကၽြန္ေတာ္ေျပာသမွ်အမိန္႕ကို နာခံရမယ္လို႔ ဘယ္ေတာ႔မွ ကၽြန္ေတာ္မေျပာပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္႔ဆႏၵေတြ ျဖည္႕ဆည္းေပးရင္ ေတာ္ပါၿပီ။ မျဖည္႕ႏုိင္ဘူးဆိုရင္လား . . .
  • ဒါဆို ေနာက္တစ္ေယာက္ရွာပါေစေပါ႔၊ မဟုတ္ဘူးလား။

No comments: